خوب به نکات زیر توجه کنید


 

خوب به نکات زیر توجه کنید :
چکی که از طرف سایت (
greenhorse) برای شما می آید را می توانید در بانک ملی یا بانک رفاه نقد کنید البته برای نقد کردن احتیاج به داشتن حساب ارزی ندارید که این خود یک مزیت خیلی بزرگ است . البته بانک مبلغ 4 دلار (معادل 3600تومان) را برای کارمزد بر می دارد که زیاد هم مهم نیست.
این سایت حتما پول شما را می پردازد و اصلا سایت کلاه برداری نیست چون سایت
Greenhorse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند پس این گونه خیالات را از سرتان بیرون کنید و به جمع کردن زیر مجموعه بپردازید.
نکته بسیار مهم : هیچ وقت در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون این سایت به نرم افزار های فوق پیشرفته مجهز است و در صورتی که شما بیش از یک بار ثبت نام کنید اکانت شما با همه پول هایتان باطل می شود .
شما باید برنامه
tickerbar را حتما دانلود ونصب کرده باشید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا کنید چون اگر برنامه را نصب نکنید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا نکنید هیچ سودی به شما تعلق نمی گیرد .
اکثر دوستان فکر می کنند چون عضویت رایگان است پس حتما کلاه برداری است ولی باید به شما بگویم که این طور نیست و سرمایه اصلی شما در این کار وقت شما است بله وقت شما حکم طلا را دارد پس قدر وقت گرانبهایتان را بدانید .
شرکت گرین هورس یک کمپانی عظیم و ثروتمند است که در آمد آن میلیون ها دلار در روز است



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: